Tiedote: Helsingin Kiinteistötekniikka Oy ja Ekman Remontti ja Maalaus Oy tekevät liiketoimintajärjestelyitä

Ekman Remontti ja Maalaus Oy:n kaikki taloyhtiöiden huoltotoiminta hoidetaan jatkossa Helsingin Kiinteistötekniikka Oy;n toimesta. Helsingin Kiinteistötekniikka Oy on yksityisomistuksessa oleva kiinteistöhuoltoyhtiö joka toimii Ullanlinnan, Punavuoren ja Kampin alueella.

Lars Ekman liittyy Helsingin Kiinteistötekniikka Oy:n hallitukseen ja Ekman Remontti ja Maalauksen toimesta tehdään kaikki kyseisiin kiinteistöihin liittyvät saneeraus- ja korjaustyöt myös jatkossa. Järjestelyn jälkeen pystymme tarjoamaan taloyhtiöille entistä kattavammat palvelut ja myös toimistomme palvelut yhtiöden asukkaille. Toimistomme sijaitsee Pietarinkatu 9 katutasolla ja olemme auki arkisin klo 9.00-15.30. Toimistolla sinua palvelee kiinteistösihteeri Satu Poulsen jonka tavoitat numerosta 09-686 9360.

Helsingin Kiinteistötekniikka Oy:n palveluksessa on kahdeksan huoltomiestä ja vastaamme lähes 80 taloyhtiön kiinteistöhuollosta. Käytössämme on erittäin moderni kalusto kiinteistöjen huoltoa varten ja ammattitaitoinen henkilökunta. Käytössämme on myös kiinteistöhuoltoon tehty oma ohjelmisto joka on ollut käytössä myös Ekman Remontti ja Maalauksen aikana.
Kohteidemme päivystykset hoidetaan jatkossa Suomen Huoltopäivystyksen toimesta ja liputuksista vastaa edelleen Keramore Oy.

Ekman Remontti ja Maalaus Oy jatkaa toimintaansa normaalisti ja tekee tiiviisti läheistä yhteistyötä Helsingin Kiinteistötekniikka Oy:n kanssa. Yhtiön huoltotoimintaan osallistunut henkilökunta siirtyy Helsingin Kiinteistötekniikka Oy:n palvelukseen. Vastuulliset huoltomiehet ilmoitetaan yhtiölle ensi tilassa, kuitenkin niin, että he ovat tiedossa 01.11.2019 jolloin liiketoiminnan siirto toteutetaan.Lisätietoja kaupasta antaa Helsingin Kiinteistötekniikka Oy:n toimitusjohtaja Esa Kumpu sekä Ekman Remontti ja Maalaus Oy:n toimitusjohtaja Lars Ekman.

Esa Kumpu
esa.kumpu@helkitek.fi